Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Mama...I'm coming home !

Και ναι...επιτέλους έφτασε αυτή η στιγμή. Μετά από έναν ολόκληρο χρόνο, ήρθε η ώρα να επιστρέψω στα πάτρια εδάφη. Να δω τους δικούς μου, τους φίλους μου, να χαλαρώσω λίγο από την τρέλα της δουλειάς...

Ο απολογισμός αυτής της χρονιάς: θετικός. Ζω σε μια από τις μεγαλύτερες και πιο οργανωμένες πόλεις του κόσμου, δουλεύω σε ένα από τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα της Ευρώπης και μόλις πρόσφατα μου προτάθηκε και θέση brand manager για μια από τις εταιρίες που συνεργαζόμαστε στο μαγαζί. Δεν έχω παράπονο, η πορεία είναι μόνο ανοδική. Υπομονή και βλέπουμε...

Σε δύο μέρες πετάω για Αθήνα. Όποιος γουστάρει να βρεθούμε και να πιούμε κι ένα καφεδάκι απο κοντά, ας στείλει ένα mail στο stonecoldaustinsaidso@gmail.com για να κανονίσουμε τα περαιτέρω...

Soundtrack of the post

Τι άλλο θα μπορούσε να είναι...


 




 

20 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Κάνε τα κουμάντα σου να οργανωθεί "Νight of the snakes"...

      Διαγραφή
    2. Τα έκανα ήδη...λέμε.

      Η νύχτα των φιδιών...ε ρε τι έχει να γίνει...

      Διαγραφή
  2. bro, καλά να περάσετε όσοι βρεθείτε!!
    Απόλευσε το χρόνο σου στην πατρίδα και μετά χύμηξε στα εξωτερικά και πάρε τους το μυαλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά Χωστηράκο! Μακάρι να μπορούσα να συναντήσω κι εσάς εκέι κάτω στην Κρήτη...Ποτέ δεν ξέρεις βέβαια! Μπορεί να κατέβω για διακοπές του χρόνου, να εμφανιστώ στο μπαρ και να σου παραγγείλω ένα " Celebritis " σπέσιαλ...

      Διαγραφή
    2. πονάει ρε φίλε η ιδέα να ξαναδουλέψω μέσα σε αλκοόλ....προτιμώ πελάτης!!

      Διαγραφή
  3. Χαίρομαι πολύ που επιτέλους θα δεις τους δικούς σου και φυσικά,που προοδεύεις στη δουλειά σου. :)

    Καλώς να μας έρθεις,λοιπόν! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά Κατερίνα ! Δε φαντάζεσαι πόσο το έχω ανάγκη αυτή τη στιγμή...

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Πες μου ότι ανεβαίνετε Αθήνα τον Οκτώβρη, γαμώ τη γκαντεμιά μου !!

      Διαγραφή
  5. Νοέμβρη περίπου. Θέλαμε να σε δούμε. Θα ερθουμε εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ζηλεύω! Κατέβα να δεις τα χάλια της Ελλάδας και μετά δε θα θες να ξαναγυρίσεις. Έχει καθόλου χώρο η βαλίτσα να με πάρεις μαζί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε phantom, γύρισα την Κυριακή από Ελλάδα και ομολογώ ότι δεν μου ήταν αρκετό...Πέρασα φανταστικά, κάτι που αποδεικνύει περίτρανα ότι η χώρα είναι ένα καταπληκτικό μέρος να πάει κανείς διακοπές αλλά όχι για να μένει μόνιμα. Την επόμενη φορά θα τα βολέψουμε κάπως να χωρέσεις στη βαλίτσα γιατί αυτή τη φορά ήταν γεμάτη από φαγητά της μαμάς!

      Διαγραφή