Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Summer moved on

Ναι, το ξέρω. Έχω χαθεί. Υποσχέθηκα να μην το ξανακάνω αλλά δυστυχώς κάποιες φορές είναι αδύνατον να κρατήσει κάποιος την υπόσχεσή του λόγω συνθηκών. Καλών συνθηκών εν προκειμένω, καθώς πριν 1 μήνα περίπου βρήκα δουλειά. Εντελώς από το πουθενά, βρήκαν το βιογραφικό μου σε ένα από τα jobsite που το έχω ανεβάσει εδώ και καιρό, με πήραν τηλέφωνο και μετά από 1-2 συνεντεύξεις πήρα τη δουλειά. Τι δουλειά; Πάλι πωλητής, σε ένα από τα μεγαλύτερα department stores του Λονδίνου. Σε γενικές γραμμές λέω πάλι καλά που βρέθηκε κάτι, τα λεφτά όμως δεν είναι αρκετά, τα έξοδα τρέχουν (και δεν εννοώ μόνο τα δικά μου έξοδα εδώ στο Λονδίνο) και το άγχος ρέει άφθονο. Anyway...

 Αποφάσισα να γράψω κάτι, τώρα που ζέστανε ο καιρός για τα καλά και έχετε ήδη αρχίσει (πιστεύω) τα μπανάκια σας. Ενημερωτικά να αναφέρω ότι εδώ και 2 εβδομάδες έχουμε αρχίσει να βράζουμε στο ζουμί μας εδώ στο Λονδίνο. Οι θερμοκρασίες είναι 28 με 32 και σε συνδυασμό με την αυξημένη υγρασία η κατάσταση θυμίζει κάποιες φορές Αθήνα...Ευτυχώς δεν έχουμε κουνούπια. Έχουμε βέβαια κάγκουρες με φτιαγμένες μπέμπες να κόβουνε βόλτες μέσα στη νύχτα με τα jamaica rap στη διαπασών, άρα έχω και κάτι να μου θυμίζει καλοκαιρινές νύχτες στην Αθήνα. 

Εδώ οι Άγγλοι έχουν ξεφύγει τελείως. Θες γιατί ο χειμώνας που πέρασε ήταν πολύ βαρύς (το Μάρτη χιόνισε και το κρύο σου έκανε τσάμπα λιφτινγκ...), θες γιατί έχουν να δουν ζεστό καλοκαίρι τουλάχιστον 5 χρόνια (όπως μου είπαν τα παιδιά που μένουν εδώ μόνιμα), όπως και να΄χει έχουν πάρει τους δρόμους με απίστευτη διάθεση. Όλοι σου χαμογελάνε στο δρόμο (εκτός κι αν τους άγγιξε το Impulse...), γεμίζουν τις παμπ και τις ανοιχτες καφετέριες και το κυριότερο: ξεχύνονται στα πάρκα! 


 


Ναι, καλά βλέπουν τα μάτια σας. Όλοι φοράνε μαγιό, παίρνουν την πετσετούλα τους και αράζουν στο πάρκο για ηλιοθεραπεία! Οι πιο τολμηροί ρίχνουν και καμιά βουτιά στη λίμνη, αν και κανείς δεν εγγυάται πόσο καθαρή είναι. Η όλη φάση θυμίζει Βάρκιζα τον Αύγουστο...χωρίς τη θάλασσα! Η πιο κοντινή παραλία είναι στο Brighton, καμιά ώρα από το κέντρο του Λονδίνου και από ότι λένε οι φίλοι εδώ δεν έχει καμία σχέση με ελληνική παραλία. Βαθιά και κρύα νερά, απέραντη μαυρίλα μέσα και κάτι σαν άμμος έξω...

Διακοπές φέτος για μένα γιοκ, κυρίως λόγω δουλειάς. Κάθομαι και ξεχνιέμαι τις ώρες που δεν δουλέυω ακούγοντας μουσική. Για όσους λοιπόν τα καταφέρουν φέτος και την κάνουν για κανά νησάκι, έχω να προτείνω 3 συγκεκριμένα tracks, ένα για το πρωί, ένα για το μεσημεράκι πριν τη βουτιά και ένα για το βράδυ πριν την έξοδο. Έτοιμοι; Πάμε...



Το πρωινό αεράκι σου χαιδεύει γλυκά το πρόσωπο. Ανοίγεις σιγά σιγά τα μάτια σου. Εκείνη κοιμάται δίπλα σου τόσο γαλήνια που φοβάσαι να κάνεις και την παραμικρή κίνηση για να μην τη ξυπνήσεις. Με αργά και σταθερά βήματα καταφέρνεις να φτάσεις μέχρι την κουζίνα. Ετοιμάζεις καφέ και πρωινό και για τους δυό σας. Το μόνο που ακούγεται είναι το κύμα της θάλασσας και μερικά πουλάκια να τιτιβίζουν. Παράδεισος! Η θέα από το παράθυρο του δωματίου σας είναι ονειρική...Μακάρι να μένατε για πάντα εκεί. Ξαφνικά νιώθεις δύο χέρια να σε αγκαλιάζουν και ένα ζευγάρι χείλη να σε φιλούν στοργικά στο λαιμό. Η μέρα μόλις έχει αρχίσει...


 
Μετά από μια περιήγηση σε διάφορα αξιοθέατα και βόλτες στα σοκάκια, ήρθε η ώρα να κατηφορήσετε προς την παραλία. Πετάτε τα απαραίτητα στο αυτοκίνητο και ξεκινάτε με τη διάθεση ανεβασμένη. Γέλια, χαβαλές, χαμόγελα...το καλοκαίρι είναι εδώ! Μετά την τελευταία ανηφορική στροφή, ξεπροβάλλει το απέραντο γαλάζιο της θάλασσας. Επιτέλους...



Επιστρέφοντας από μια γλυκά κουραστική μέρα και έχοντας ρίξει και μια απογευματινή σιέστα, έφτασε η ώρα για την βραδινή έξοδο. Εσύ ψάχνεις το αγαπημένο σου t-shirt, αυτό που σε δείχνει ακόμα πιο όμορφο και μαυρισμένο. Εκείνη αποφασίζει να φορέσει ένα υπέροχο πράσινο φόρεμα. Είναι τόσο όμορφη απόψε...Νιώθεις ο πιο τυχερός άνθρωπος στον κόσμο. Η στιγμή είναι μαγική. Πατάς το play, και ξεχύνεται στο δωμάτιο το πιο μεθυστικά sexy σαξόφωνο που έχεις ακούσει. The night is young! Αυτή θα είναι η καλύτερη μας βραδιά. Μέχρι την επόμενη...




Καλές Διακοπές!!!


36 σχόλια:

  1. Νησάκια; Πάρκα; Μπράιτον; Τι αηδίες είναι αυτές. Σαν τη Χαλκιδική δεν έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι πέρα από το κέντρο της Θεσσαλονίκης δεν έχω πάει κάπου αλλού. Γενικά, σαν την Ελλάδα το καλοκαίρι δεν έχει...

      Έμαθα ότι τους μάζεψες τα σωβρακάκια στις πανελλήνιες! Εύγε νέε μου! Ήρθε ο καιρός να αρχίσεις να μαζεύεις και τα κυλοτάκια..

      Διαγραφή
  2. Είσαι ρομαντική ψυχή εσύ,ε; Μακάρι να πηγαίναμε σε νησάκι και μακάρι να ήταν και ο/η αγαπημένος/η μας μαζί,αλλά πούυυ!

    Καλό καλοκαίρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ρε Κατερινάκι έτσι; Ούτε μια βόλτα λίγο παραέξω, κάτι; Εντάξει εγώ, αλλά ειδικά εσύ που φαντάζομαι θα πήξεις το χειμώνα με τα διαβάσματα, καιρός δεν είναι να κάνεις καμιά βουτιά τώρα που μπορείς;

      Διαγραφή
    2. Τον Αύγουστο αρχίζουν τα θερινά μαθήματα στο φροντιστήριο. Ένα-δυο μπανάκια έχω κάνει και θα πάω και κάνα δεκαήμερο πιο έξω,αλλά ουσιαστικά διακοπές δεν θα 'ναι. Για τον "αγαπημένο μου" ας μην επεκταθώ καλύτερα,γιατί δεν μ' αρέσει το κλαψομούνιασμα. Τουλάχιστον έχει πολλή υπομονή και κατανόηση. :) Φαντάζομαι τα 'χεις περάσει και ξέρεις.

      Διαγραφή
    3. Αύγουστο,ε; Θυμάμαι όταν έδινα εγώ πανελλήνιες τα θερινά ήταν μέχρι τέλος Ιουλίου. Ένα δεκαήμερο με γονείς (υποθέτω) είναι πάντα καλύτερο από το τίποτα. Δεν είμαι σίγουρος ότι έχω καταλάβει: υπάρχει πρόσωπο που είστε μαζί αλλά λόγω του προγράμματός σου δεν μπορείτε να πάτε διακοπές; Σόρι κιόλας, αν δε γίνομαι αδιάκριτος, αλλά παίζει να έχω χάσει και επεισόδια...

      Διαγραφή
    4. Ναι,κάποια κάνουν Ιούλιο,κάποια Αύγουστο.
      Χμ... Βασικά,του ξεκαθάρισα εξαρχής ότι τυπικά δεν μπορούμε να είμαστε μαζί για ευνόητους λόγους και να μην περιμένει πολλά από 'μένα. Το δέχτηκε. Τώρα τι θα γίνει στο μέλλον κι αν θα βρει καμιά άλλη,πιο... "διαθέσιμη",δεν ξέρω.

      Διαγραφή
    5. Νομίζω ότι το έπιασα το υπονοούμενο...Μήπως είναι και λίγο μεγαλύτερος σε ηλικία και έχει απαιτήσεις;

      Διαγραφή
    6. Ναι,είναι λίγο μεγαλύτερος,αλλά δεν πιέζει καταστάσεις,ούτε "απαιτεί" να κάνω πράγματα που δεν θέλω. Ξέρει μάλλον ότι σε αντίθετη περίπτωση θα έτρωγε σουτ. Θέλω να πω ότι γενικότερα,κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να μας περιμένει. Αυτός το λούκι των Πανελληνίων το πέρασε,μπήκε εκεί που ήθελε κι είναι κομπλέ. Εγώ δεν περιμένω ν' αντέξει,κρατάω και μια πισινή. Ό,τι κάνει το κάνει οικειοθελώς,με στηρίζει,με συμβουλεύει κ.λπ.,όμως αυτό δεν μου εγγυάται ότι θα διαρκέσει μέχρι να ξεμπερδέψω κι εγώ με τις εξετάσεις.

      Διαγραφή
    7. Μάλιστα...κατάλαβα.Περίεργη κατάσταση, εσύ όμως έχεις θέσει ως απόλυτη προτεραιότητα τις εξετάσεις και οφείλει να το σεβαστεί. Όσο για την πισινή, κράτα την γερά! Και΄γω το ίδιο κάνω παντού και πάντα...

      Μου θύμισες μια ιστορία που μου συνέβη όταν ήμουν 19. Είχα τελείωσει το σχολείο και ήμουν ήδη στη σχολή. Το χειμώνα λοιπόν τα φτιάχνω με μια κοπέλα η οποία θα έδινε πανελλήνιες για 2η φορά, με σκοπό να περάσει στη σχολή που ήθελε. Γνωριστήκαμε μέσα από μια μεγάλη παρέα, μου άρεσε αλλά δεν είχα κάνει κίνηση. Τελικά μου την έπεσε εκείνη στα ίσα! Anyway, είμαστε μαζί τις πρώτες εβδομάδες και όλα σούπερ. Δεν είχε προχωρήσει η σχέση (αν και το επιδίωξα) κυρίως λόγω συνθηκών (π.χ. σπίτι). Γενικά όμως έδειχνε πολύ ενθουσιώδης μαζί μου και πολύ παθιασμένη θα έλεγα. Ώσπου μια μέρα, μετά από κανά μήνα, έρχεται με δάκρυα στα μάτια και μου λέει ότι πρέπει να χωρίσουμε γιατί θέλει να αφοσιωθεί στις σπουδές της! Και σου έχω και καλύτερο...

      Διαγραφή
    8. Εγώ κυριλέ μετά από αυτό, δεν ήμουν ερωτευμένος αν και η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε αρκετά. Χανόμαστε για ένα διάστημα και ξαναβρισκόμαστε μετά από κανά τρίμηνο λίγο πριν τις εξετάσεις, σε ένα πάρτυ. Χαιρετιόμαστε, όλα καλά. Ώσπου συνειδητοποιώ ότι η κυρία συνοδεύεται! Και μαθαίνω ότι εδώ και κανά μήνα τα έχει φτιάξει με ένα σαλαμπούχλα (μιλάμε για τεράστιο πιερότο) ο οποίος με χαιρετάει κιόλας! Ξενέρωσα τη ζωή μου αλλά έλεγα πάλι καλά που δεν τη δάγκωσα τη λαμαρίνα. Για αρκετά χρόνια μετά πάντως, η συγκεκριμένη αποτελούσε μεγάλο μου απωθημένο...

      Διαγραφή
    9. Μμμμ,αναμενόμενη κατάληξη. Δε νομίζω να έκανα κάτι αντίστοιχο,αλλά έχω ακούσει παρόμοια περιστατικά. Δε βαριέσαι,μαθήματα ζωής είναι κι αυτά.

      Διαγραφή
    10. Από τότε έμαθα να μην πέφτω με τα μούτρα σε μια σχέση και γένικα να έχω υπομονή μέχρι να δω τι καπνό φουμάρει η άλλη. Δε λέω να είσαι ψυχρός ή χωρίς συναισθήματα αλλά για να δώσω πράγματα πρέπει η άλλη να αποδείξει ότι το αξίζει. Σε αντίθεση με τον κολλητό μου εδώ, που από τότε που έχω έρθει τον μαζεύω από τα πατώματα κάθε τρεις και λίγο. Έχω γίνει Τένια Μακρή αλλά αυτός εκεί, συμπεριφέρεται σαν 8χρονο μετά το πρώτο του φιλί!

      Διαγραφή
    11. Χαχαχα. Αν είναι απ' αυτούς που κάθε μέρα "ερωτεύονται",μην αγχώνεσαι,θα τα θυμάται και θα γελάει. Αν όντως στενοχωριέται,κρίμα,γιατί κάνει κακό στον εαυτό του. Δε χρειάζεται να αναλώνεσαι σε επώδυνες σχέσεις. Καλύτερα να εμπιστεύεσαι,να δίνεσαι κ.λπ. σε ανθρώπους που θα το εκτιμήσουν.

      Διαγραφή
    12. Η πλάκα είναι ότι έχουμε περάσει τα 30 και θα έπρεπε να έχει ωριμάσει λίγο παραπάνω σε αυτά τα θέματα. Όλο το χειμώνα τον "έπαιζε" μια 25άρα και έτρεχε σαν το σκυλάκι! Μου είχε ανεβάσει το αίμα στο κεφάλι!! Δε νομίζω ότι θα μάθει ποτέ, είναι έτσι ο χαρακτήρας του, αυθόρμητος, ανασφαλής και κυκλοθυμικός. Εγώ είμαι το ακριβώς αντίθετο. Προσπαθώ να αξιολογώ όσο καλύτερα τις καταστάσεις και τους ανθρώπους που εμπλέκονται σε αυτές, έτσι ώστε να αποφεύγω δυσάρεστες εκπλήξεις. Κάποιες φορές όμως αυτό δεν είναι δυνατόν και καταλήγεις να προσπαθείς να συμμαζέψεις τα ασυμμάζευτα...Ελπίζω να μη σε πρήζω βραδιάτικα, έχουμε και μια διαφορά ώρας και ίσως θέλεις να την πέσεις.

      Διαγραφή
    13. Ε,σ' αυτή την ηλικία δε νομίζω ν' αλλάξει. Όχι εύκολα τουλάχιστον.
      Είναι μια μορφή άμυνας η δική σου τακτική,ίσως έχεις πληγωθεί στο παρελθόν. Κάπου-κάπου χρειάζεται κι ο αυθορμητισμός,όμως.

      Διαγραφή
    14. Όντως έχω πληγωθεί και σχετικά πρόσφατα μάλιστα και ακόμα μαζεύω τα κομμάτια μου...Συμφωνώ, είναι μια μορφή άμυνας. Είμαι αυθόρμητος όχι όμως σε σημαντικές αποφάσεις. Κάποιοι λένε ότι είναι στο ζώδιο, αν και δεν πιστεύω σ'αυτά, κάποιες φορές έχει πλάκα γιατί πέφτει μέσα σχετικά με σημεία του χαρακτήρα μου. (Επαναλαμβάνω, αν θέλεις να την πέσεις για ύπνο just say it, εγώ ρεπάρω άυριο!).

      Διαγραφή
    15. Τα μαζεύεις και ξαναπροσπαθείς. :) Κι οι χαρές και οι λύπες μες στη ζωή είναι,το θέμα είναι να μην ξεπερνάμε τα όρια και θωρακίζουμε υπερβολικά τον εαυτό μας,διώχνοντας από κοντά μας ανθρώπους που αξίζουν από φόβο μην την πατήσουμε.
      Ναι,κάπου εδώ θα σ' αφήσω,γιατί κλείνουν τα μάτια μου. Καληνύχτα και καλή τύχη με την επόμενη. Είσαι καλό παιδί εσύ,δε σε φοβάμαι.

      Διαγραφή
    16. Να'σαι καλά! Καλή τύχη και σε σένα και καλή υπομονή με τα διαβάσματα. Μιλάμε σύντομα, καληνύχτα!

      Διαγραφή
  3. Επέστρεψας και δυναμικά και ρομαντικά. Μ' αρέσεις.
    Διακοπές ουτε εμεις θα πάμε. Ο Λεχρίτης δουλεύει και δε θα προλάβουμε το καλοκαίρι. Μπανακια όμως κάνουμε και βολτίτσες.
    Ευτυχώς κι εσύ που βρήκες δουλίτσα γιατί κατάλαβα πως είχες ανάγκη. Λίγα τα λεφτά, αλλά να κάνεις υπομονή. Ποτέ δε ξέρεις πως θα γυρίσει ο τροχος.
    Χαιρομαι που είσαι καλά. Ελπίζω να έχεις εκεί μαζί σου...τουλάχιστον το πλάσμα με το οποίο θα ήθελες να πας διακοπες.

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, επέστρεψα, που να με πάρει! Το θέμα με μένα δεν είναι ότι δεν θέλω να γράψω, αλλά ότι πλέον με τη δουλειά επιστρέφω τελείως χώμα. Και το ακόμα χειρότερο είναι ότι αυτή τη στιγμή σου γράφω από ένα τιμημένο Fujitsu - Siemens του 2002, που μου το παραχώρησε ο κολλητός μόλις παρέδωσε πνεύμα το δικό μου τον περασμένο Νοέμβρη. Δυστυχώς το συγκεκριμένο έχει πολλά θέματα, με κυριότερο ότι υπερθερμαίνεται και κλείνει μόνο του κάθε 20-30 λεπτά! Όπως καταλαβαίνεις το πρώτο πράγμα που έχει μπει στη λίστα με το που χαλαρώσω λίγο με τα έξοδα είναι ένα καινούργιο εργαλείο, μπας και δούμε άσπρη μέρα...

      Ούτε κι εσείς διακοπές; Ελπίζω να είστε κοντά σε παραλία τουλάχιστον και να ρίχνετε καμιά βουτιά. Ο τρελιάρης άρχισε πάλι να παριστάνει τον Kelly Slater;
      Να τον προσέχεις μην τον πάρει κανά ρεύμα και φτάσει στην Αίγυπτο...

      Αυτό που έχω κατάλαβει όλους αυτούς τους μήνες εδώ είναι ότι τα μαγαζιά δεν πληρώνουν καλά. 1100 - 1200 λίρες είναι μια χαρά για έναν πιτσιρικά που μένει με τους δικούς του, αλλά για μένα που έχω πάγια έξοδα 800 - 900 λίρες το μήνα δεν φτάνουν. Τρέχω σαν το σκυλί βέβαια και προσπαθώ να αυξήσω τις προμήθειές μου από τις πωλήσεις, αλλά όταν ο βασικός είναι τόσο χαμηλός νιώθεις πως τρέχεις μόνος σου και τερματίζεις δεύτερος. Δεν πτοούμαι πάντως και συνεχίζω το job hunting...

      Το πλάσμα με το οποίο θα ήθελα να πάω διακοπές πλέον υπάρχει μόνο στη φαντασία μου. Οι στιγμές που περιγράφω είναι οι στιγμές που θα ήθελα να ζήσω ξανά κάποια στιγμή στο μέλλον. Ελπιζω όταν έρθουν αυτές οι στιγμές, αυτή τη φορά να αξίζει τον κόπο...

      Διαγραφή
    2. Μόνο 800-900 λίρες πάγια έξοδα; Αν δεν κάνω λάθος, στο Λονδίνο θες 800-900 λίρες το μήνα για να νοικιάσεις τάφο, όχι σπίτι.

      Διαγραφή
    3. Τόσα χρειάζεσαι αν σκοπεύεις να νοικιάσεις σπίτι μόνος (one bedroom flat). Αν μοιράζεσαι το σπίτι με άλλους, μπορείς να βρεις και με 500 λίρες το μήνα μαζί με τα έξοδα (νερό, θέρμανση, ρεύμα κλπ). Το πρόβλημα ξεκινάει όταν χρειάζεσαι και κανά 150 το μήνα για ΜΜΕ και σε συνδυασμό με άλλα άσχετα έξοδα που προέκυψαν τώρα, τα λέφτα δυστυχώς δεν είναι αρκετά...

      Διαγραφή
  4. Μπάνιο στα πάρκα; Αυτός ο κόσμος δεν σταματά ποτέ να με εκπλήσσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και απλά δεν φαντάζεσαι τι γίνεται! Τις προάλλες κατέβηκα με ένα φίλο βόλτα για περπάτημα στο Hampstead Heath (τελευταία φωτό). Το συγκεριμένο πάρκο έχει πολύ πυκνή βλάστηση και 2-3 λίμνες. Μία από αυτές είναι πριβέ και ladies only! Δηλαδή επιτρέπεται η είσοδος μόνο σε γυναίκες με ένα μικρό αντίτιμο. Η λίμνη που φαίνεται στη φωτό δεν ενδείκνυται για βουτιές, ο κόσμος όμως δεν πτοείται και αράζει γύρω γύρω για ηλιοθεραπεία. Θυμάμαι περάσαμε με τον φίλο από γύρω και το μέρος ήταν πήχτρα στον κόσμο, ο ένας πάνω στον άλλο ( με την καλή έννοια...)! Γενικά δε θα φανταζόμουν ποτέ ότι θα έκανε τόση ζέστη εδώ το καλοκαίρι, το βράδυ κοιμάμαι με σεντόνι και αν...

      Διαγραφή
  5. Ας μην ξαναπώ πόσο ζηλεύω τα πάρκα εκεί στας Αγγλίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε ρε tommy, πάρε μια άδεια και ανέβα να σε ξεναγήσουμε! Αμά γουστάρεις αράζεις και σε μένα, όλοι οι καλοί χωράμε...Αν δεν είχαν και τα πάρκα οι Άγγλοι να ξεσκάσουν θα είχαν φρικάρει εντελώς!

      Διαγραφή
  6. Ήμουν σίγουρος ότι πήγες Αθήνα μέχρι που ανέφερες ότι όλοι χαμογελούσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ξύνεις πληγές Πρόεδρε, κοντεύω να κλείσω χρόνο εδώ και δεν έχω μπορέσει να κατέβω Ελλάδα να δω τους δικούς μου και τους φίλους μου. Τέλος του μήνα σκοπεύω να μιλήσω στο διευθυντή και να του ζητήσω μια άδεια καμιά βδομάδα τέλος Σεπτέμβρη. Ελπίζω να μην μου πει όχι (γιατί είναι και λίγο μαλάκας) αλλιώς θα σαλτάρω τελείως!

      Διαγραφή
  7. Διακοπές είναι πολύς ο κόσμος που δεν θα πάει. Οι περισσότεροι τρέχουν και δεν φτάνουν για την επιβίωση.
    Είναι το πρώτο σχόλιο που αφήνω σε ιστολόγιο. Ελπίζω να εισαι τυχερός. Να αντλήσω λίγη τύχη κι εγώ. :)
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Αριάδνη! Σ'ευχαριστώ που μου κάνεις την τιμή να αφήνεις το πρώτο σου σχόλιο στο blog μου..Πίστεψε με, παρ΄όλο που λείπω από τη χώρα, έχω απόλυτη επίγνωση του τι επίκρατεί. Δε με πειράζει και τόσο που δεν κάνω διακοπές γιατί τουλάχιστον υπάρχει δουλειά. Ελπίζω να φανώ πιο τυχερός του χρόνου. Μέχρι τότε, ελπίζω να σου φέρω γούρι! Welcome aboard!!

      Διαγραφή
  8. Τι γίνεσαι εσύ; Σε απήγαγαν τίποτα Άγγλοι ασπρουλιάρηδες; Περιμένουμε νέα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινούλα, άστα κι εδώ παίζει αίμα και άμμος! Το μόνο που θα σου πω είναι ότι δουλεύω και στα ρεπό μου... Όποτε προλαβαίνω μπαίνω και διαβάζω, μέχρι να ξεραθώ πάνω στο πληκτρολόγιο. Αμα ανεβάσεις πάντως κάτι θα μπω να σχολιάσω...Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Μεγάλε αν θες λινκ για το μπλογκ μου στείλε δώσε μου ένα email σου, έχω ξανασχολιάσει εδώ, λεπτομέρειες πριβέ. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλτατε John, μην ντρέπεσαι. Δώσε στον λαό το λινκ να μπει και να διαβάσει ελεύθερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή